Atsargų valdymas
- sumažėja atsargos sistemoje;
- padidėja paslaugų / prekių pardavimai. Dažniausiai gali siekti net iki 20 % – taip yra dėl to, jog galite palaikyti konkurencingesnes kainas, kadangi tiksliai žinote kiek ko turite, kiek ko liks mėnesio gale, artėjančius užsakymus, jų įvykdymo terminą ir kitus svarbius aspektus. Taip pat galite planuoti gerokai labiau į priekį dėl tos pačios priežasties – geriau žinote ko ir kiek turite;
- yra pagerinami santykiai su tiekėjais, užsakovais bei klientais – galite greičiau įgyvendinti užsakymus, klientams nebereikia laukti, o jūsų įmonėje dirbantis vadybininkas arba vadybininkė lengviau atsidus, nes nebereikės klientams skambinti ir pranešti, jog prekės vėluos arba išvis neatvyks;
- sumažėja sugedusių ar kitaip susidėvėjusių prekių. (tokiu būdu yra atlaisvinama vieta naujiems, nesugedusiems produktams) – jeigu dirbate su produkcija, kuri turi galiojimo datas ar kitus apribojimus, reikėtų kuo skubiau pasitikrinti, ar jūsų atsargų valdymas atitinka moderniausius rinkos standartus. Taip greičiau ir geriau matysite kokie produktai genda, baigėsi ar greit baigsis jų galiojimas ir taip toliau. Šiuo būdu galima sudaryti patrauklesnes kainas klientams, pasiekti didesnį jų ratą bei realizuoti tas prekes, kurios kitu atveju tiesiog būtų likviduojamos;
- yra jaučiamas atsargų apyvartumas (2 kartus ar net daugiau);
- pagerėja prekių siuntimas tarp regioninių sandėlių – vykdant konstruktyvų ir sėkmingą sandėlio bei produkcijos reguliavimą galima nesunkiai paskirstyti produktus tarp regiono taškų ar partnerių sandėlių. Prekės greičiau ir lengviau atsiduria ten, kur reikia.
Galų gale tai yra pakankamai maža investicija palyginti su jos teikiama nauda verslui ir jo našumui. Vos vieną kartą investavę į techninius sprendimus bei pasirinkę solidų logistikos ir sandėliavimo partnerį – UAB „Vilniaus tranzitas“ – galėsite lengviau atsikvėpti, nes viskuo pasirūpinsime mes. Padėsime įvairiems klientams lengviau įgyvendinti jų ketvirčio, metinius ar net ilgamečius tikslus bei užtikrinsime, kad visi lūkesčiai būtų įgyvendinti su kaupu. Apie privalumus atsargų valdyme jau žinote viską, ką reikėtų, belieka tik priimti sprendimą ar norite daugiau uždirbti, turėti patenkintus klientus bei nuolat auginti savo apyvartumą? Atsakymas, tikriausiai yra taip, todėl nieko nelaukite ir susisiekite su mumis tinklapyje nurodytais kontaktais ir mes aptarsime bendradarbiavimo galimybes!
Atsargų valdymas – tai paklausos ir pasiūlos valdymas arba išlaidos balansuojant tarp atsargų turėjimo ir jų neturėjimo. Dėl atsargų pertekliaus įmonės susiduria su neracionaliais draudimo, sandėliavimo, prekių sugadinimo, moralinio nusidėvėjimo, mokesčių kaštais, taip pat atsargose įšaldytomis lėšomis. Dėl mažo atsargų lygio, gali pablogėti klientų aptarnavimas, atsirasti tiekimo sutrikimai ir prarasti pardavimai.
Atsargų valdymas logistikoje ir tinkama tam parinkta sistema leidžia efektyviai valdyti atsargas sandėlyje. Nuolatinė stebėsena ir atsargų judėjimo kontrolė glaudžiai siejasi su skrupulingai atliekama duomenų analize. Tą žino kiekvienas mūsų įmonėje dirbantis specialistas. Tinkamai vykdomas atsargų valdymas tiesiogiai siejasi su augančiu pelnu.
UAB „Vilniaus Tranzitas“ specialistų, atsargų valdymo sistemos ir modeliavimo priemonių pagalba padedame klientui išsiaiškinti, kaip tam tikras aptarnavimo lygis įtakoja jo atsargas. Paklausos analizavimo ir prognozavimo įrankiai leidžia optimaliai parinkti pagrindinių, akcijų ir sezoninių prekių atsargų kiekius tiek paskirstymo sandėlyje, tiek galutinėje prekybos vietoje.
Pardavimų informacijos kiekybinis (vienetais, o ne pinigais) valdymas leidžia sumažinti bendrą atsargų lygį skirtingose tiekimo grandinės dalyse net iki 30%.
Kaip atsargų valdymą išnaudoti maksimaliai naudingai?
Modernioje prekyboje ir šiuolaikiniame versle yra tokia gausybė technologinių bei efektyvumą didinančių inovacijų, kad atsargų valdymas gali būti toks naudingas ir sėkmingas, jog atstatys verslą ant kojų po sunkaus periodo, galbūt pakeis nuostolius į pelną ar padės jį dar labiau padidinti.
Nors šis terminas dažniausiai sutinkamas logistikoje, atsargų valdymas yra svarbus kiekviename įmonės veiklos etape, nuo gamybos iki prekių pristatymo. Deja, atsargas valdyti galima tik ten, kur jos yra laikomos – sandėlyje. Tuo gali sėkmingai ir profesionaliai pasirūpinti jau daugiau nei du dešimtmečius veikianti logistikos, sandėliavimo bei tarpininkavimo paslaugas teikianti uždaroji akcinė bendrovė „Vilniaus tranzitas“. Sukaupę nemenką patirtį įvairiose sferose galime savo klientams garantuoti maksimalią visų siūlomų paslaugų kokybę už patrauklią ir konkurencingą kainą. Suprantame kaip svarbu yra minimizuoti veiklos kaštus, didinti našumą ir atsikratyti nuostolių, tačiau turime pabrėžti, jog viskas prasideda nuo to, kaip valdote bei prižiūrite savo atsargas.
Kodėl verta rinktis UAB „Vilniaus tranzitas“ atsargų valdymo paslaugas:
- Kvalifikuotas ir patyręs personalas (paslaugas teikiame nuo 1994 m.);
- Išvystyta sandėlių infrastruktūra;
- Logistikos veikla apdrausta įmonės civilinės atsakomybės draudimu, o visos saugomos prekės gali būti papildomai apdraustos krovinio draudimu;
- Šiuolaikiški IT sprendimai ir moderni krovimo technika;
- Kokybės sistema pagal ISO 9001:2015 reikalavimus;
- Moderni sandėlio valdymo sistema - sklandžiai vykdomas atsargų valdymas;
- Logistikos ir tranzito centras įsikūręs strateginėje vietoje - netoli Tarptautinio Vilniaus oro uosto, prie pagrindinių tarptautinių magistralių ir vos 29 km iki Baltarusijos pasienio;
- Aptarnaujame ne tik kelių transportu vežamus krovinius, bet ir gabenamus geležinkelio vagonais, jūriniais konteineriais;
- UAB Vilniaus tranzitas teritorijoje veikia Vilniaus krovinių muitinės postas „Kirtimai“;
- Lankstus darbo grafikas;
- Platus transportavimo sprendimų sprektras;
- Prekių saugumą Logistikos ir tranzito centre garantuoja ne tik įvairios pasyvaus saugumo priemonės, bet ir visą parą dirbanti apsauga.
Susisiekite su mumis: UAB Vilniaus Tranzitas logistikos paslaugos, kontaktai